A bitkojn átverés

Amikor megjelent a bitcoin és még mimimális értéke volt, nekem is lett belőle: regisztráltam valahol, s kaptam ingyen, ha jól emlékszem 1 egységet.

Elfelejtettem, hol regisztráltam, szóval jelenleg de facto 0 egységem van.

Korán felismertem: ez egyfajta mlm-átverés. Azaz van egy eredetileg jó ötlet, melynek megvalósítása rossz.

Mi is az mlm alapötlete? Az, hogy emberek kapjanak jutalékot egymás felé ajánlott termékekből és szolgáltatásokból.

S mi a valóság? Senki se ajánl senkinek semmit, mindenki csak a jutalék miatt csatlakozik a rendszerhez, majd pofára esik.

Ugyanez a kriptovaluta. Az eredeti ötlet: alternatíva a pénzrendszerrel szemben.

Mi a valóság? Mindenki csak azért veszi, hogy az átfolyamon nyerjen. Pofára esés lesz a vége az emberek 99 %-a számára.

 

Megjegyzések

  1. Segítek, hátha sikerül megértened mi az az MLM: https://hu.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

    A bitcoin nem MLM, csak egy sima buborék.

    VálaszTörlés
  2. Látom nem sikerult felfogni. Próbálkozz tovább, hátha egyszercsak...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Cenzorok a neten