Nincs pártom

Nincs pártom.

Nekem nincs kedvenc pártom 1999 óta. 1990-1999 között volt, az időszak első felében az SZDSZ, a második felében a MIÉP.

Párttag voltam háromszor. 1988-1993 között Fidesz-tag, 1989-1993 között SZDSZ-tag, plusz 1990-1991 között egy bolgár párt tagja is voltam.



1997-1999 között majdnem tagja lettem a MIÉP-nek, majd a KDNP-nek, végül nem lettem, mert voltam pár gyűlésen, s nem igazán voltam pozitívan meglepve. (Hozzáteszem: az akkori lakóhelyem MIÉP-elnökét máig derék embernek tartom, s nem sokkal később ő maga kilépett a pártból.)

1999 óta nem érzek magamban semmilyen késztetést, hogy párttal intézményes kapcsolatban legyek, s azt hiszem, ebben már nem lesz változás. Sőt, kedvenc pártom sincs. Mindig elmegyek szavazni, s mindig ad hoc alapon szavazok. 2007 óta nem élek Magyarországon, de már az első napon jelentkeztem a külképviseleti választói névjegyzékbe. Ugyanis nem hiszek abban a ballib mítoszban, miszerint csak az szavazzon, aki ott él, adózik, stb.

Azoknak írom ezt, akik szerint valamiféle pártember lennék.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Bolgár életszínvonal 2020