A hódmezővásárhelyi recept

Rossz szolgálatot tesznek az ellenzéknek, különösen annak ballib részének a saját fanatikus hívek.

A választásokat ugyanis sosem a fanatikus hívek döntik el, hanem a pártsemlegesek.

Gulyás Mártonról azt hittem, szimpla Soros-pártkatona. Kellemes meglepetés, hogy mozgalma, úgy tűnik, valódi kutatást végez. Ennek eredmánye pl. ez - vicces módon pont az ÉN választókerületem. Kiderül a ballibek számára mellbevágó eredmény: az összefogás csökkenti az ellenzéki szavazatok számát. Ezt én kutatás nélkül is megmondtam volna.

Mert nincs ebben semmi furcsa. Még az MSZP és a DK között sincs meg a 100 %-os átszavazási hajlandóság. A LMP/Jobbik és az MSZP/DK között pedig 50 % alatti.

Ezzel szemben a szűk hívőtábor azt hirdeti, mindenkinek össze kell fognia. A gond: az emberek nem robotok, azaz nem fognak szót fogadni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség