Miért szeretem a ballib megmondóembereket?

Magyar médiafogyasztásom 80-85 %-a ballib tartalom.

A fő oka ennek persze az, hogy elssősorban azok véleményét szeretem megismerni, akikkel a legkevésbé értek egyet.

De azért a jó hangulat se mellékes ok.

A legjobb a ballib agytröszt legvitézebb tagjait olvasni, ha az ember kételkedni kezd picit is saját magában. Itt olyan valóságzuhanyt kap, hogy gyorsan meggyőzi magát: bármit, csak ne ballibeket.

Az én személyes kedvenceim: Seres, Bartus, Tóth W., rájuk mindig lehet számítani, még a tükörpontyról is képesek bizonyítani, hogy kódoltan antiszemita. Sajnos Andrassew és Eszterházy már nem élnek, ők is oszlopos tagjai voltak a szektának.

Heller, TGM és Konrád se rosszak azért, de ők elkezdtek egyénieskedni, már nem minden mondatuk szól a "fasizmus" elleni harcról.

Három magyar tévécsatornát szoktam figyelemmel követni, ezek közül az ATV és a Hír TV is jó hely ezen egyének megfigyelésére.

Szóval nálam nem múlik el nap a ballib megmondóemberek tanulmányozása nélkül.

Megjegyzések

  1. A legjobb a ballib agytröszt legvitézebb tagjait olvasni, ha az ember kételkedni kezd picit is saját magában. Itt olyan valóságzuhanyt kap, hogy gyorsan meggyőzi magát: bármit, csak ne ballibeket.

    IGEN!

    VálaszTörlés
  2. Igen! "bármit, csak ne ballibeket."
    Maximálisan egyetértek!

    VálaszTörlés
  3. Tóta W annyira, de annyira kiszámítható, s emiatt fárasztó.
    S természetesen ezzel együtt bicskanyitogató!
    14-18 éve nagyon bírtam, de megzakkant, s visszafejlődött.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség