Ballib reakciók

Ballib reakciók csúfos választási kudarcuk kapcsán

Fanatizált balliba gágogók hisztijeiből választottam ki a legjobbakat. Rekordszámban gyújtöttem, összesen 24 gyöngyszem, picit szerkesztve:

  • Mucsa és magyar ugar, többmilliónyi bircával!

  • Csalás! Több tízezernyi ember nem engedtek szavazni Londonban. De erről a lefizetett ellenzék bezzeg kussol!

  • Április 20-én toljuk be a Parlamentet a Dunába!

  • Most már nem érdekel ez az ország, készülök, csomagolok.

  • Hamarosan írok Káder Jánosnak, lemondok az állampolgárságomról.

  • Éjfelkor feküdtem le, s abban reménykedtem, ez csak rémálom, de nem, reggel megnézve az adatokat, még több mandátuma lett a Fidesznek.

  • Miért nem vétózza meg az eredményeket az ellenzék? Hát mindenkit lefizetett Zorbán???

  • EllenSzélben és Zorbán kétfarkúijai miatt bukott a kormányváltás.

  • Befejeztem! 8 évig küzdöttem, szervezkedtem, de látom: itt a magyar nép butasága a fő hibás, meg a Zorbán által kilóra felvásárolt ellenzék.

  • A nyugerrek 10 ezerért, a vidéki bunkók meg 12 ezerért eladták a lelküket.

  • A Fidesz vesztett! 49 % nem többség!

  • Csalás! Este 7 és 11 között átírták a szavazólapokat.

  • Többszázezer ukrán szavazott! Kétezren egy lakásba bejelentkezve.

  • Zorbán ügyvédje, Schiffer a hibás. Ő gátolta meg a népakarat megnyilvánulását.

  • Visszamenőlegesen semmisítsék meg azoknak a szavazatát, akik se írni, se olvasni nem tudnak!

  • Bojkott!

  • Az ellenzéki szavazatszámlálók rettegnek megmondani az igazságot.

  • A Fidesz megnyitotta a határt a választás napjára, nálunk is állt egy ukrán rendszámú busz a szavazóhelyiség előtt.

  • Száradjon meg a nyugerrek Erzsébet-utalványa!

  • Építsünk alternatív Magyarországot!

  • Magyarország Európa végbélnyílása.

  • Az ország fele orbánista sötét suttyók és bugrisok csőcseléke.

  • 50 % alatti szavazati arányt 67 %-ra hamisít a választási bizottság!

  • A valóságban csak 24 %-ot kapott a Fidesz, a NVI-ben dolgozó szomszédom mesélte, aztán lekapcsolták a szervereket 3 órára...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség