Protesztszavazás

Békemenet az urnához.

Leadom ballibváltó protesztszavazatomat. Most 2-szer is szavazhattam: egyéniben és listán is.

Íme, ahogy ezt szokás, csipesszel az orromon:



Valamilyen okból mindegyik pártot utálom, így csak kisebb és nagyobb rossz között tudok választani. A legnagyobb rossz pedig az ország számára a liberális rendszer, a nyugat-európai példa. Így szavazatommal a fő célom: ezen modell gyengítése.

Szóval egyéniben az LMP, listán a Fidesz a szavazatom. Jó, ha a Fidesz folytatja a kormányzást, s az is jó, ha az ellenzékben a ballibek kiesnek, helyükre pedig jön a Jobbik és az LMP.

Megjegyzések

  1. Mit tesz a fanatikus fideszhívő, hogy elhitesse, hogy nem is fideszes bértroll? Hát egyéniben átszavaz egy adott körzetben esélytelen pártra és ezt próbálja nagy dobra verni. Korrekt próbálkozás. Küldtek köszönőkártyát a pártszékházból?

    VálaszTörlés
  2. Magadból indulsz ki...

    Én mindig elveim alapjőán szavazok.

    Az LMP hiába volt esélytelen, értékes töredékszavazatokat kapott. Az én körzetemben pl. 10 % fölött kapott az LMP-s.

    VálaszTörlés
  3. Két sorosozás és két migránsozás között mindig van időd megtagadni a fideszt, hátha úgy hitelesebb leszel. Segítek: nem lettél.

    VálaszTörlés
  4. Sose nyaltam még senki seggét.

    Elvem az igazság és a jó szolgálata.

    VálaszTörlés
  5. Ha az elved az, hogy csak a fidesz seggét nyalod, de gyenge posztbejegyzésekkel próbálod ezt elfedni, akkor valóban az elveid alapján szavaztál. Remek elvek!

    VálaszTörlés
  6. Megtagadni azt lehet, ami az enyém.

    Sokszor elmondtam: jelenleg a Fidesz a legkisebb rossz. Szerepe sokban pozitív, de nem mindenben.

    Nem fideszes vagyok, hanem ballibellenes.

    VálaszTörlés
  7. Ízlelgesd még a megtagadni szót, hátha egyszer sikerül megérteni.

    Igen, sokszor elmondtad, aztán minden egyes fideszpropaganda hazugságot szó szerint ismételgettél. Ez több mint ballibellenesség, de ismételd még nyugodtan hogy a fidesz csak a legkisebb rossz.

    VálaszTörlés
  8. Akkor nem sikerült az elveid alapján szavazni. Vagy cikket írni. Vagy kommentelni.

    VálaszTörlés
  9. Neked mint fanatikus ballib hívőnek érthető, hogy mindenki fanatikus fideszesnek tűnik, aki nem akarja elfogadni a ballib értékrendet, Szóval megértelek.

    VálaszTörlés
  10. Nem kell ahhoz ballib hívőnek lenni, hogy megvessem a hazudozást, a lopást vagy az elesettekbe belerúgást. Egyszóval mindent amit a fidesz vagy te csinálsz az elmúlt időben.

    VálaszTörlés
  11. Ha mindezt tényleg megvetnéd, nem lennél liberális.

    VálaszTörlés
  12. Az előbb még ballib voltam. Most sima liberális lettem?

    VálaszTörlés
  13. Van különbség? A nem-ballib liberális csak őszinte, míg a ballib nem, de ideológiai különbség nincs köztük

    VálaszTörlés
  14. Precíz definíciók ezek. Taníts még!

    VálaszTörlés
  15. Ballib = magát baloldalinak hazudó liberális.

    VálaszTörlés
  16. Kb húsvét környékén voltál a Vásárcsarnokban?

    VálaszTörlés
  17. Csak mert láttam egy a fenti képhez kicsit hasonló embert bulgár zászlócskával húsvéti tojásokat (meg ilyesmiket) árulni. És hallottam bulgárul beszélni az éppen arra haladókkal. De mindegy, ha nem akkor nem.

    Mellesleg mivel azért olyan sok bulgár nincs Magyarországon, ezért a magyar Wikipédia ezzel kapcsolatos cikkeiben sok helyen szerkesztőként a „Maxval” nevet láttam. Ám azt is láttam, hogy ez a szerkesztő le lett tiltva.
    Miért bannoltak ki a Wikipédiáról?

    VálaszTörlés
  18. A két szélsőség - a nyilasok és a liberók - közti harc miatt. Én egyikhez se csatlakoztam.

    VálaszTörlés
  19. Fordítok bircáról: ott is hazudozott és történelemhamisított.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség