Az ügyintézés titka

Az ügyintézés idegek harca.

A legfontosabb: érkezz a helyszínre enyhén mérgesen, majd bent tegyél negatív megjegyzéséket, panaszkodj. De mindig udvarias hangnemben.

Fontos: éreztesd, hogy te vagy az úr. Ha nem teszed meg, az alkalmazott érezteti ezt veled.

Alapvető: ne köszönj, s szakítsd félbe az ügyintézőt.

Ezzel az ügyintézőnek is segítesz, ő is csak egy elnyomott kisember. Hidd el: ő is utálja, hogy ott kell ülnie, ahol ül. Ha megszakítod, örül, mert nem kell végig mondania a szabványmondatokat.

Amit ne tegyél soha: ne alázd meg az ügyintézőt, ezzel ugyanis őt a munkahelyével szolidárissá teszed. A káromkodás sose segít, kemény szavakkal lehet beszélni, de a felesleges durvaság kontraproduktív.

A cél az ellenkező: legyen az ügyintéző munkahelye ellensége, ahogy te is az vagy, így együtt megoldást találtok. Ebben az esetben az ügyintéző örül, hogy segíthet neked, mert ezzel is bosszút áll munkahelye ellen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség