Mexikóban

Egy hiteles történetem, melyet hiteles forrásból hallottam.

Apám ismerősével történt ez Mexikóban kb. 50 éve.

A Mexikói Egyetemen tartott előadást a magyar reformokról, azaz ez 1968-ban, vagy 1969-ben lehetett.

Rögtön feltűnt neki az első sorban egy sétálóbotos öreg ember, aki figyelmesen hallgatta az előadást és jegyzetelt is.

Mivel elég ritka egyetemi előadáson 80-éves emberek jelenléte, hát furdalta is a kiváncsiság, s előadás után odament hozzá érdeklődni, hogy miért van itt.

Az öregember ezt mondta:

  • Bár magam nem vagyok kommunista, nagyon érdekel a kommunista mozgalom története, elmélete, gyakorlata. Végülis személyesen is érintett vagyok a kérdésben, orosz nemzetiségű vagyok, bár már 50 éve emigrációban élek. Engedje meg, hogy bemutatkozzam, nevem Kerenszkij.

  • Ön esetleg rokona annak a bizonyos Kerenszkijnek?


Öregember erre elmosolyodott:

  • Én vagyok az a bizonyos Kerenszkij...


Ezek után persze az előadó másopercekig nem tudott szóhoz jutni a meglepetéstől.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség