A bulvár

Ritkán olvasok bulvárhíreket. De a napokban rátévedtem egy magyar blog bulvárhírére. Persze nem hittem el, így megnéztem az eredeti hírt.

Nos, igaz a hír.

Szóval Kate "hercegné" Angliában éppen végezte rendes feladatát, hatályos munkaszerződését lelkiismeretesen teljesítve. Hiszen a Brit Egyesült Köztársaságban jogszabály mondja ki, hogy az úgynevezett királyi család tagjainak feladata szórakoztatni a bulvársajtót napi legalább 14 órában, szabadnap nélkül.

Azaz nem mondhatunk egy rossz szót se Kate-ről, végezte a munkáját. Éppen egy iskolában kellett 20 percig vigyorognia kisgyerekek buksijának simogatásával kiegészítve ezt. Szar munka, én inkább vállalnám a köztisztasági segédmunkások feladatát, dehát nem lehetünk mind egyformák.

Szóval eddig semmi gond. A gond itt jön. Az egyik, kinézetre 5-6 éves kislány megkérdezi Kate-et, minek ez a csődület, miért fényképezik ilyen sokan azt a jelentéktelen eseményt, hogy egy középkorú nő 20 percig vigyorog kisgyerekek buksiját simogatva. A kérdés teljesen jogos, a kislány nagyon okos. Még abban a korban van, amikor az ember nem fél rákérdezni értelmetlen marhaságok okára. Erre azonban Kate nem mondja meg az igazat, hogy ő azért simogat vigyorogva, hogy fényképezzék őt, a bulvár fényképezők meg azért fényképeznek, mert ez a teendőjük, s mindenki csak a munkáját végzi, hanem ehelyett azt hazudja a kislánynak "téged fényképeznek, mert különleges vagy".

Ez így viszont már aljasság. Szerintem a kamuhercegnők munkaszerződése nem tartalmazza a gyerekeknek való gusztustalan hazudozást...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség