Heti Terror


A Heti Hetes című műsort mindig utáltam, s összesen talán 5-6 adást láttam a több százból. Alapvetően magát a műsorkoncepciót se értem: összejön pár egymással mindenben egyetértő ember, majd egymással versengve gúnyolódnak azokon, akikkel nem értenek egyet - ennek mi is az értelme?





A 2010 előtti korban, a liberális görénykurzus alatt persze világos volt mi az értelme: az egyik legnézettebb csatornán fő műsoridőben kőkemény ballib propaganda sugárzása szórakoztató alakban, hogy tudja a sok bunkó néző, mi az éppen hivatalos "szalonképes" álláspont.





Később az ellenoldal is megcsinálta a maga Heti Hetesét, s bár enyhébb az eredetinél, az is nagyon buta dolognak látom: ez a Troll című műsor.









Viszont a Partizán Heti Hetesrúl szóló adásából kiderült: a műsor törsgárdája máig mindenben egyetért a 2002-2010 közti ballib kormányzattal és eszmeiséggel, mindkettőt hibátlannak tartja.





Szerintem egyébként jól csinálja a Heti Hetes. Semmit se tanultak, s ma is sokat segítenek a ballibellenes hangulat fenntartásában. Ezt köszönjük meg nekik. Hiszen ma is megmutatják mi a ballib szellemiség lényege: egyenruhába bújtatott gondolkodás, szektás módon, a kicsit is mást mondó ellenség, mindez egy mindenkit mélyen lenéző magartással.





Ha én a Fidesz kampánycsapat lennék, mindent megtennék, legyen ismét Heti Hetes, ez biztosan elvinne a ballibektől 2022-ben 5-10 százalékpontot.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Cenzorok a neten