A tímbilding


2014 decemberében nagy balszerencse ért. Kénytelen voltam elmenni egy kétnapos céges kommunista szombatra, liberálisul tímbildingre.





Nem lehetett egyszerűen nemet mondani, minden főnök nyaggatott, nem tudtam semmi kamuokot találni a kimaradásra.





Szóval szombat reggel megjelentem a munkahelyemen, majd felszálltam a bérelt céges buszra, mely 2 és fél óra alatt elvitt minket egy egyébként kifejezetten kellemes hegyvidéki üdülőhelyre, ott is egy meglehetősen jó, termálvízes forrás mellé épült szállodába.





Azzal vígasztalódtam, hogy útközben hallgattam valamit a telefonomon fejhallgatómmal, s fényképeztem. Aztán a helyszínre megérkezve beszélgettem két normálisabb kollégámmal. Az igazi esemény este volt.





Jött a buli, az evés, ivás, tánc. Miután ettem eleget, egy óvatlan pilanatban, amikor senki se figyelt, úgy 23 óra körül elmentem a vécébe, majd onnan a szobámba. A többiek hajnalig üvöltöttek. A legkeményebb mag részeg lett, majd elkezdett kerti bútorokat dobálni a medencébe. Kinéztem az ablakon egy idő után, hátha nem vetkőzik valamelyik kolléganő, de nem, ilyesmi nem zajlott, így nyugodtam aludtam tovább.





Reggel fel is keltem időben, fél 7 körül. Mivel a szálloda alapból termálvízes turizmusra épült, keresni kezdtem a lehetőségeket. Meg is találtam az alagsorban a rendkívül kulturált kinézetű szaunákat. Az egyiket beüzemeltem, majd beültem. 50 percig üldögéltem bent, aztán kimentem a hideg vizes medencébe, mely mellett pár kolléga részegen aludt, majd visszamentem a szobába zuhanyozni. Aztán szembejött a főnök, aki éppen fogta az egyik tökrészeg kolléganőt, láthatóan szex is volt nemrég. A főnök zavartan rámnézett, majd azt mondta "ami a tímbildingen zajlik, az a tímbildingen marad", mire én bólintottam, ő meg rám mosolygott. Aztán reggelizni mentem, minden étkezést a cég fizetett.





11 körül szerencsére elindultunk haza. 15-re otthon voltam, a lakásomban. Nem szeretnék soha többet tímbildingre menni, azóta minden munkahelyemen sikerült ez alól kibújnom, bár hozzáteszem, a szálloda végülis egy teljesen jó hely volt.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A kényszeres aláírók

Idegenellenesség